Продавець Прок – все для АЗС Україна. розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
71 відгук
+380 (67) 939-55-18
+380 (67) 259-08-01
+380 (99) 237-65-17
ПРОК - Лічильники-витратоміри палива, рідин, насоси, ТРК тощо.
Кошик

Счетчик топлива для двигателя/горелки и пр.

Це один з найбільш поширених питань, що цікавлять Клієнтів. Щоб відповісти на нього, необхідно зрозуміти і порівняти установку і роботу обох видів лічильників. А також представити можливі способи обману обладнання з метою розкрадання ПММ. Який би лічильник ми не вибрали, але встановлювати його все одно в одне і теж місце, а саме - лічильник встановлюється між ФТО і ТНВД на транспортному засобі, причому обратка з ТНВД переноситься на ФТО. Таким чином, виходить, що все паливо, яке пройшло через витратомір, порахували і його витратив двигун МС (обсяг палива в отриманому паливному кільці мінімальний).
Отже, вкрасти після установки лічильника стане складніше, але, тим не менш, можливо. Якщо раніше зливали прямо з бака, то тепер красти доведеться після лічильника, інакше не зійдуться дані по виданим палива і показаннями лічильника. Що ж робити? Відповідь проста, - треба зливати то паливо, яке пройшло через лічильник (тобто порахувати). Як це зробити? Давайте розглянемо декілька способів.
На заглушеному двигуні можна виконати наступне, - відкручуємо заглушку з ТНВД, або пробку для спускання повітря на апаратурі, або знаходимо будь-яке інше місце після встановленого лічильника (або робимо дірку в шлангу і т. Д., Хто, на що здатний і), встромляє шланг, підставляємо каністру і сміливо качаємо ручним насосом на заглушеному двигуні. Довго, нудно, але можна.
Можна також відкрутити шлангові з'єднання лічильника та продути лічильник повітрям. За 5-10 хвилин можна «надути» літрів 50-70. Проблема тільки в тому, що точно знати скільки «надули» можна тільки спостерігаючи показання лічильника, а якщо «перестаратися» то можна легко «надути» і тонну!

На заведеному двигуні водієві будуть потрібні додаткові виміри. Спочатку встановлюємо в будь-який з перерахованих вище місць зливу і міцно закріплюємо через штуцерний болт шланг (далі по тексту подібний виріб будемо називати «трійник»), другий кінець якого опускаємо в каністру, і заміряємо скільки палива туди набіжить за годину роботи. В результаті побачимо, що якщо зливати з открученной заглушки, то в каністру може набігти в кілька рази більше, ніж витратив двигун (для а / м КАМАЗ, наприклад, близько 45 літрів). Якщо зливати з пробки спуску повітря на ТНВД, то за годину набіжить (для КАМАЗ) близько 15-20 літрів, змінюючи діаметр трійника можна вибрати необхідний обсяг сливаемого палива. Далі підключаємо зворотний кінець трійника до обратке, що йде в штатний бак ТЗ, і зберігаємо там до кінця зміни вкрадене паливо. Залишається тільки фіксувати фактично відпрацьований за день двигуном час, ну наприклад, за допомогою годин або секундоміра, а якщо цей час помножити на кількість палива, яке ми пустили через трійник, то отримаємо обсяг порахувати палива в баку, яке можна сміливо завантажити прямо з бака ТС . Причому установка або демонтаж трійника у водіїв зазвичай не займає за часом більше 5-10 хвилин. Фактично можна вранці ставити, а ввечері знімати.

Це тільки основні способи варіантів обману, і звичайно ж можна придумати ще масу способів обману витратоміра, але для загального уявлення процесу крадіжки палива цілком достатньо. Інші способи переробки паливної системи більш трудомісткі і кримінальні по відношенню до правил експлуатації ТЗ.
Тепер пропонуємо порівняти свідчення механічних лічильників і електронних (встановлених спільно з супутниковою системою спостереження) на можливі дії, згадані раніше.

ВСТАНОВЛЕНО ПРОСТИЙ МЕХАНІЧНИЙ ЛІЧИЛЬНИК без системи моніторингу.

Як спіймати на крадіжці конкретно по кожному випадку з трьох вище описаних за результатами перевірки?
1. Ніяк! Показання лічильника плюс залишок в баку будуть відповідати кількості виданого палива. Тільки патьоки на двигуні зможуть побічно натякнути на розбирання паливної системи.
2. Ніяк! Якщо тільки при перевірці на машині не виявиться встановленого трійника, тобто водій не буде спійманий на місці злочину.
В результаті виникає цілком законне питання: навіщо взагалі тоді потрібні механічні лічильники палива? Усе не так погано! При грамотній постановці організаторського контролю транспортних засобів, вирішити проблему обману можна спробувати шляхом повної пломбування елементів паливної системи ТС. А якщо говорити конкретніше, то треба запломбувати всі місця після лічильника, куди можна встромити трійник. Це, перш за все, все з'єднувальні елементи навколо лічильника, заглушка ТНВД, і пробки скидання повітря на апаратурі. Плюс було б непогано забезпечити недоступність перегляду показань лічильника водієм, наприклад, заховати лічильник в металевий короб, закритий на ключ. В цьому випадку водій навряд чи зважиться проводити експерименти з продувом наосліп.

Такі лічильники можна ставити для водіїв, що б вони контролювали, наприклад, заправку з бензовоза. Але в якості контролю самого бензовоза такий лічильник навряд чи допоможе. Виходячи з досвіду нашої роботи, це може привести до постійної метушні механіка з пломбіром, тому що при будь-якому зручному випадку водієві обов'язково буде вимагатися відремонтувати якусь деталь ТС і пломба завжди буде заважати. У цьому випадку організація потрапляє в залежність «людського фактора» від механіків, інженерів та інших відповідальних осіб, власне то з чим боролися, до того і прийшли!

Якщо ви вважаєте, що у вашому випадку подібні контроль реалізувати можна, то можете спробувати. Ми ж всіляко не рекомендуємо застосовувати механічні лічильники палива для контролю транспортних засобів. Механічні лічильники можна використовувати для контролю витрат палива стаціонарних об'єктів типу дизельних електростанцій, пальників і т. Д. У цьому випадку втручання з метою розкрадання малоймовірно і там надійніше можна встановити лічильник і запломбувати елементи паливної системи.

ВСТАНОВЛЕНО СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ З ІМПУЛЬСНОЮ лічильники палива.

Все побудовано на тому принципі, що система моніторингу постійно реєструє і запам'ятовує свідчення з різних джерел - лічильник палива, сигнали супутників, напруга живлення ТЗ, стан GSM мережі і багато іншого. Що дозволяє відстежити інформацію в програмі за будь-який необхідний період. Можна, наприклад, в дуже зручному вигляді на графіку подивитися роботу лічильника палива, побачити швидкість потоку палива за будь-яку конкретну секунду або переглянути зміни напруга живлення. Що це дає? Якраз ці елементарні функції і дають Вам можливість стежити за витратою палива, не підходячи до автомобіля.

Як спіймати на крадіжці конкретно по кожному випадку з трьох вище описаних за результатами перевірки?
1. Переглянувши графік потоку палива, побачимо, що в якийсь момент він виріс в три рази - це і є прокачування палива. Так як в нормальному стані через лічильник проходить близько 15 літрів на годину, а під час прокачування водій через нього проганяє 40-50 літрів. Щоб було непомітно, красти треба буде рівномірно зі швидкістю 15 літрів на годину, трохи швидше, ніж крапельниця. Але і це його не врятує від покарання! Система моніторингу реєструє напруга живлення. Ми бачимо, що відбувається рух палива при вимкненому двигуні і великим потоком. Як таке пояснити? Запитайте потім водія, нам в голову розумних пояснень такого феномену не приходить. Як відбувається реєстрація роботи двигуна? Способів багато. Наприклад, по напрузі мережі живлення ТЗ, в заглушеному стані напруження одне і береться з акумулятора, в заведеному інше так включається генератор. І це далеко не всі способи контролю роботи двигуна.
2. У цьому випадку слив палива при працюючому двигуні буде видно також по збільшенню графіка потоку палива. Плюс до всього при установці лічильника проводиться контрольний запуск двигуна на холостих обертах. Потім цей параметр зберігається в програмі як еталонний і при необхідності його можна завжди порівняти з показаннями транспортного засобу за будь-який вказаний проміжок часу. Реєстрація потоку є настільки точною, що навіть незначне збільшення потоку навіть на 1 літр в годину буде добре помітно. Якщо за результатами оперативної перевірки ТЗ не знайдеться встановленого трійника, значить в паливній системі, щось вийшло з ладу. В даному випадку лічильник спрацює як своєчасний індикатор несправності паливної апаратури і зможе запобігти серйозну несправність.
3. Визначити злодійство в цьому випадку можна так само, як і першому випадку, тільки графік потоку буде ще вище раз в 10-20 нормального. І напруга бортової мережі буде нижче робочого - знову парадокс!
В кінцевому рахунку, вибір обладнання для контролю завжди залишається за клієнтом. Сподіваємося, що дана стаття допоможе Вам зробити правильний вибір.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner