Продавець Прок – все для АЗС Україна. розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
72 відгуків
+380 (67) 939-55-18
+380 (67) 259-08-01
+380 (99) 237-65-17
ПРОК - Лічильники-витратоміри палива, рідин, насоси, ТРК тощо.
Кошик

Коли міняти паливний фільтр?

Регламент заміни паливного фільтра дизельного двигуна викликає багато суперечок. Виробники рекомендують міняти його через 30-40 тис. км, хтось змінює, коли пропадає потужність двигуна, інші намагаються міняти кожні 5 тис. км. Але прив'язка до кілометражу не прямо пропорційна ступеню забруднення. Ми рекомендуємо клієнтам міняти фільтри через кожні 10 тис. км, так як ступінь забруднення абсолютно різна — в основній масі фільтри забиті на 80%, але є й такі, що забиті на всі 200% (див. рис. ):
alt text

Виходить, що фільтр, забитий на 200%, потрібно було вже міняти на 4 тис. км. Фільтр закупорило брудом, і топливоподкачивающий насос продавлює через папір абразив, потрапляє не тільки в лічильник палива але і в плунжери та розпилювачі. А власник автомобіля впевнений, що до заміни фільтра ще 6 тис. км (не кажучи вже про тих автолюбителях, яким рекомендують міняти фільтр через 30 тис. км). На фільтрі, забитому на 10%, можна було б ще їздити стільки ж, хоча його демонтували і замінили новим (ціна якісного фільтра від 50 до 500 грн. ).

Так як же визначити насправді, коли потрібно міняти фільтри?

У всіх фільтрах є фільтрувальний елемент, який затримує частинки бруду в паливі. Площа фільтрувального елемента прямо пропорційна кількості затриманої бруду, після перевищення кількості забруднень, пори фільтруючого елемента забиваються і тим самим зменшується пропускна здатність паливного фільтру, створюючи додаткове навантаження на всмоктування паливної апаратури. В магістралі між паливним фільтром і подкачивающим насосом створюється розрядження, збільшується з забрудненням фільтра і продуктивністю апаратури на максимальних навантаженнях. Виходить, що як тільки створюється певна розрядка, так і необхідно змінювати фільтруючий елемент. Існують датчики, що контролюють цю величину. Але, на жаль, лише деякі виробники і на деякі моделі встановлюють індикатори забруднення.

Ми пропонуємо встановлювати не тільки додатковий фільтр тонкого очищення перед витратоміром, а також встановити індикатори забруднення на всі системи упорскування, що працюють за принципом самовсмоктування.

Наша компанія пропонує якісні паливні фільтри та інше додаткове устаткування.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner