Коли міняти паливний фільтр?
Регламент заміни паливного фільтра дизельного двигуна викликає багато суперечок. Виробники рекомендують міняти його через 30-40 тис. км, хтось змінює, коли пропадає потужність двигуна, інші намагаються міняти кожні 5 тис. км. Але прив'язка до кілометражу не прямо пропорційна ступеню забруднення. Ми рекомендуємо клієнтам міняти фільтри через кожні 10 тис. км, так як ступінь забруднення абсолютно різна — в основній масі фільтри забиті на 80%, але є й такі, що забиті на всі 200% (див. рис. ):
Виходить, що фільтр, забитий на 200%, потрібно було вже міняти на 4 тис. км. Фільтр закупорило брудом, і топливоподкачивающий насос продавлює через папір абразив, потрапляє не тільки в лічильник палива але і в плунжери та розпилювачі. А власник автомобіля впевнений, що до заміни фільтра ще 6 тис. км (не кажучи вже про тих автолюбителях, яким рекомендують міняти фільтр через 30 тис. км). На фільтрі, забитому на 10%, можна було б ще їздити стільки ж, хоча його демонтували і замінили новим (ціна якісного фільтра від 50 до 500 грн. ).
Так як же визначити насправді, коли потрібно міняти фільтри?
У всіх фільтрах є фільтрувальний елемент, який затримує частинки бруду в паливі. Площа фільтрувального елемента прямо пропорційна кількості затриманої бруду, після перевищення кількості забруднень, пори фільтруючого елемента забиваються і тим самим зменшується пропускна здатність паливного фільтру, створюючи додаткове навантаження на всмоктування паливної апаратури. В магістралі між паливним фільтром і подкачивающим насосом створюється розрядження, збільшується з забрудненням фільтра і продуктивністю апаратури на максимальних навантаженнях. Виходить, що як тільки створюється певна розрядка, так і необхідно змінювати фільтруючий елемент. Існують датчики, що контролюють цю величину. Але, на жаль, лише деякі виробники і на деякі моделі встановлюють індикатори забруднення.
Ми пропонуємо встановлювати не тільки додатковий фільтр тонкого очищення перед витратоміром, а також встановити індикатори забруднення на всі системи упорскування, що працюють за принципом самовсмоктування.
Наша компанія пропонує якісні паливні фільтри та інше додаткове устаткування.
- Вимірювання рідин з низькою змащувальною здатністюДосить часто наші клієнти стикаються з необхідністю вимірювання витрати рідин з малою змазує здатністю і малими витратами. Малі витрати різко обмежують типи витратомірів, які можна використовувати для цієї мети...