Підготовка дизельного палива до зимової експлуатації
При морозах нижче 0°C, у літньому дизельному паливі (ДТ), Утворюються кристали парафінових вуглеводнів, які зростаються між собою і забивають паливні фільтри і топлипроводы, і відповідно паливо не може пройти через лічильник теж. Зимова солярка не відрізняється від літньої ні кольору, ні запаху. Ось і виходить, що одному богу (і заправнику) відомо, що фактично залито в бак автомобіля. Так як клімат у нас змінний заправникам немає резону купувати дороге зимове ДТ. Щоб не сподіватися на везіння необхідно робити деякі заходи, або додавати депресорні присадки («антигель») в пропорції 2-3мл присадки на 1 літр ДТ, або використовувати паливні підігрівачі (бандажні або проточні). А краще використовувати всі разом, так і в баку не запарафинится, і перед фільтрами розігріється.
Присадки необхідно додавати при плюсовій + температурі палива, чим вище температура, тим краще розмішається присадки в паливі і нижче буде температура замерзання. На заправці паливо не підігрівають, тому рекомендується 20л каністру з ДТ, додати присадку в пропорції на весь бак, нагрівання її до 50°, поїхати на заправку. Першу залити її і заправитися до повного, щоб пропорція нагрітого ДТ була не менше 30% від загального обсягу бака.
Рекомендуємо встановити підігрів палива перед паливним фільтром, або на паливний фільтр, або підігрівач бака. В принципі можна все і відразу) )), тут вже кожен вирішує сам, виходячи з можливостей і умов. Ми рекомендуємо встановити проточний нагрівач перед паливний фільтр.
Благодаря дополнительному подогреву топлива улучшается:
текучесть солярки, фильтрация грязе-отделение;
работоспособность топливной аппаратуры;
смягчается процесс горения (в следствии попадания в камеру сгорания не ледяного топлива а теплого способного быстрому и полноценному сгоранию), напрямую связанный с моторесурсом;
экономичностью самого двигателя.
Якщо ж паливо вже замерзло, то лити «антигель», у вже загусло (застигле, замерзле) ДТ, абсолютно марно!!! Автомобіль потрібно транспортувати в теплий гараж, розігріти паливний бак, додати «антигель», розігріти паливний фільтр. Прокачати паливну систему від повітря і завести двигун.
- Вимірювання рідин з низькою змащувальною здатністюДосить часто наші клієнти стикаються з необхідністю вимірювання витрати рідин з малою змазує здатністю і малими витратами. Малі витрати різко обмежують типи витратомірів, які можна використовувати для цієї мети...