Продавець Прок – все для АЗС Україна. розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
71 відгук
+380 (67) 939-55-18
+380 (67) 259-08-01
+380 (99) 237-65-17
ПРОК - Лічильники-витратоміри палива, рідин, насоси, ТРК тощо.
Кошик

Ефективність систем контролю витрат палива

Будь-яке виробниче підприємство має у своєму розпорядженні автотехніку (транспортну техніку або спецтехніку) сьогодні зобов'язана вживати меря щодо економії та оптимізації витрат на паливо. Незважаючи на те, що ми не вважаємо гроші так, як це роблять європейці, підвищення вартості палива та збільшення частки витрат на пальне змушують нас більш уважно ставитися до обліку та оптимізації витрат на паливо. Крім того, рішення цієї задачі передбачає попутну оптимізацію тимчасових витрат, підтримання парку в оптимальному технічному стані та багато іншого.

Інтенсивний ріст територіальних промислових і комунальних комплексів останніх років вимагав адекватного зростання інфраструктури, а з нею транспортних і будівельних підприємств. Інвестиційний зростання, а також підвищення рівня доходів призвів до швидкого зростання кількості авто - та спецтехніки. Різнорідність цього процесу не тільки по країні, але і в кожному окремому регіоні привів до утворення безлічі дрібних і середніх компаній, в яких взагалі відсутнє поняття «оптимізація» і «облік». Та й багато великі господарства були реформовані неефективно з використанням старих, традиційних схем.

Традиційні методологічні основи вирішення проблеми обліку палива давно віджили своє і сьогодні тільки з посмішкою можна говорити про норми витрат, середніх добових та інших нормативних показниках. В основі масової неефективності транспорту підприємств лежить комплекс причин, в числі яких і безконтрольний знос техніки, і суттєва зміна розрахункових умов експлуатації, і просто крадіжка. Сучасні системи обліку палива дозволяють вибудувати струнку структуру обліку та оптимізації витрат на паливо, значно підвищувати ефективність роботи техніки і людей, відстежувати і зменшувати наслідки зносу техніки.

Звичайно, кожен досвідчений водій знає безліч факторів, які впливають на витрату пального. Запитайте, і ви почуєте основні з них: стиль водіння (спокійний і рівномірний стиль дозволяє економити десятки відсотків палива, що витрачається, не кажучи вже про зменшення зносу багатьох агрегатів техніки), швидкість руху (не можна забувати, що збільшення швидкості завжди збільшує витрату пального), оптимізація поїздки по маршруту і часу (не секрет, що в багатьох містах пробки утворюються строго за розкладом і виїзд на маршрут на 10 хвилин раніше може зекономити значний час, а це – і паливо, і знос, і терміни виконання тих або інших робіт), технічний стан машини (наприклад, стан повітряного фільтра, свічок, тиск в шинах) і багато інших. Кожен скаже, як їздити економно і коли виходити на маршрут, що потрібно виправити на його машині і багато іншого.

Только вот парадокс – как правило, водителю наплевать на экономичность и эффективность своего труда, а порой водителю даже выгодно завышать расход, чтобы пользоваться неучтённым топливом, увеличивать время поездки – для оправдания «левых» рейсов, эксплуатировать технику в неоптимальных режимах и прочее и прочее.

Выход из этого на самом деле не сложный, он не требует значительных вложений и реорганизаций. Существует несколько путей решения вопроса учёта и оптимизации эксплуатационных расходов, повышения эффективности работы всего предприятия, будь то большое предприятие или парк из 2..3 машин.

Наша компанія пропонує оснащувати кожну одиницю техніки лічильниками витрати палива. Наші лічильники показали відмінні результати економії витрат палива, швидкість окупності, надійність в роботі, невибагливість до вітчизняних умов.

Для отримання повної правдивої картини витрати палива необхідно використовувати саме проточні лічильники палива, будь-які інші системи та обладнання (ультразвукові, датчики рівня і т. д.) не здатні надати повну інформацію про обсяг витраченого палива.

На собственном опыте мы получили максимальный срок окупаемости самого обычного и простого счетчика расхода топлива – от 3 до 5 месяцев. У наших клиентов средний срок окупаемости в период активной работы транспорта на предприятии составляет 3-4 месяца. Этот показатель индивидуален для каждого, множество факторов влияющих на этот показатель: воровство топлива, экономия от оптимизации рабочего процесса а также ряд других причин. В отдельных случаях счетчики оправдывают себя меньше чем за месяц работы позволяя собственникам увидеть масштабы потерь и пути повышения эффективности работы предприятия.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner