Питання при використанні лічильників палива на двигунах
- Яким чином витратомір враховує «обратку», повторюється в бак?
- При установці витратоміра змінюється схема паливної системи (якщо є можливість - застосовується пряме вимір). Злив «обратки» здійснюється до витратоміра. Регулятор потоку враховує всі паливо що спожив двигун.
- Чи немає проблем з роботою двигуна «після переробки паливної системи»?
- Після установки витратоміра робота двигуна не порушується. Тиск в системі не змінюється, порядок подачі палива до двигуна не змінюється. Більш критичним стає випадок завоздушіванія паливної системи. При будь-якій експлуатації двигуна в будь-якому випадку необхідно уникати підсосів повітря в топливопроводах і з'єднаннях. Це свідчить про несправність двигуна.
- Чи можна обдурити лічильник?
- Це можливо тільки в разі повної відсутності контролю за витратоміром - в такому випадку ми задаємо питання «Навіщо Ви його встановлювали, якщо не контролюєте його». При контролі за цілісністю і наявністю пломб, шлангів високого тиску і самого витратоміра, відсутністю краником, трійників тощо. - ОБМАН, накрутка лічильників НЕМОЖЛИВА.
- Яка похибка витратоміра?
- 1% плюс обратка форсунок Встановлений витратомір не враховує обратку форсунок. Вона вважається витратоміром і повертається в бак. В реальних умовах похибка витратоміра у виняткових випадках становить 1%, зазвичай вона не перевищує 0,4 - 0,7% від спожитого палива.
- Витрата по лічильнику не сходиться з нормами.
- Це цілком ймовірно. Перше що робить водій при установці витратоміра - починає «гвалтувати» двигун, їздить на підвищених передачах, що не глушить мотор і т. Д. Все це призводить до завищених показами витрати. Однак це не вказує на те, що лічильник рахує неправильно. Регулятор потоку вважає все паливо яке спожив двигун, а ось які причини підвищеної витрати - явно не сам витратомір в системі (в прямому сенсі). Для вирішення необхідно провести контрольний заїзд знає фахівця.
- Як впливає на витратомір вода в паливі?
- Регулятор потоку вважає паливо разом з водою. Показання витрати палива збільшаться на відсоток вмісту води в паливі. Тому ми встановлюємо перед ним додатковий фільтр з відстійником.
- Чи надійні витратоміри?
- У витратоміра зустрічаються одна несправність - засмічення лічильника. Регулятор потоку повинен бути встановлений після фільтра тонкого очищення, зміна фільтрів повинна проводитися відповідно до ТО. Засмічення витратоміра не є гарантійним випадком. При роботі витратоміра на чистому паливі - напрацювання на відмову складе багато років.
- Що робити якщо витратомір перестав працювати?
- Зверніться до нашими фахівцями будь-яким зручним для Вас способом.