Продавець Прок – все для АЗС Україна. розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
71 відгук
+380 (67) 939-55-18
+380 (67) 259-08-01
+380 (99) 237-65-17
ПРОК - Лічильники-витратоміри палива, рідин, насоси, ТРК тощо.
Кошик

Коли міняти паливний фільтр?

Регламент заміни паливного фільтра дизельного двигуна викликає багато суперечок. Виробники рекомендують міняти його через 30-40 тис. Км, хтось змінює, коли пропадає потужність двигуна, інші намагаються міняти кожні 5 тис. Км. Але прив'язка до кілометражу НЕ прямо пропорційна ступеню забруднення. Ми рекомендуємо клієнтам міняти фільтри через кожні 10 тис. Км., Так як ступінь забруднення абсолютно різна - в основній масі фільтри забиті на 80%, але є і такі, що забиті на все 200% (див. Рис.):


Виходить, що фільтр, забитий на 200%, потрібно було вже міняти на 4 тис. Км. Фільтр закупорило брудом, і топливоподкачивающий насос продавлює через папір абразив, що потрапляє не тільки в лічильник палива а й в плунжери і розпилювачі. А власник автомобіля впевнений, що до заміни фільтра ще 6 тис. Км (не кажучи вже про тих автолюбителів, яким рекомендують міняти фільтр через 30 тис. Км). На фільтрі, забитому на 10%, можна було б ще їздити стільки ж, хоча його демонтували і замінили новим (ціна якісного фільтра від 50 до 500 грн.).

Так як же визначити насправді, коли потрібно міняти фільтри?

У всіх фільтрах є фільтрувальний елемент, який затримує частинки бруду в паливі. Площа фільтрувального елемента прямо пропорційна кількості затриманої бруду, після перевищення кількості забруднень, пори фільтрувального елемента забиваються і тим самим зменшується пропускна здатність паливного фільтра, створюючи додаткове навантаження на всмоктування паливної апаратури. У магістралі між паливним фільтром і насосом, що підкачує створюється розрядження, що збільшується з забрудненням фільтра і продуктивністю апаратури на потужних навантаженнях. Виходить, що як тільки створюється певне розрядження, так і необхідно міняти фільтруючий елемент. Існують датчики, які контролюють цю величину. Але, на жаль, тільки деякі виробники і на деякі моделі встановлюють індикатори забруднення.

Ми пропонуємо встановлювати не тільки додатковий фільтр тонкого очищення перед витратоміром, але також встановити індикатори забруднення на всі системи упорскування, що працюють за принципом самоусмоктування.

Наша компанія пропонує якісні паливні фільтри і інше додаткове обладнання.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner