4 300 ₴
Показати оптові ціниПовітрявіддлювач застосовується для автоматичного видалення повітря з рідкого палива.
Паливо надходячи в автоматичний повітрявіддлювач відстоюється, пухирці повітря виходять в атмосферу, далі вистояне паливо надходить до споживача (пальник, форсунка, дизельний двигун і т. д.). Сепаратор повітря оснащений зворотним клапаном, що запобігає стіканню палива назад в бак/ємність. Обратка палива, що поступає від споживача (зазвичай у бак), підключається до сепаратора, і вона потрапляє в поплавцеву камеру також відстоюється. Коли рівень палива в колбі сепаратора піднімається, поплавці піднімаються, при цьому відкривається байпасний канал, через нього, очищене від повітря паливо подається на подачу до споживача. У разі коли обсяг споживаного палива різко увеливается, і в поплавковій камері сепаратора палива стає недостатньо, тоді паливо подається безпосередньо через спеціальний канал до споживача, минаючи поплавкову камеру.
Матеріал колби - стійкий до дизельного палива. Нижній корпус сепаратора повітря виконано їх цинку. Приєднувальні різьбові з'єднання G 1/4 для приєднання подачі палива, різьбове з'єднання з двигуном G 3/8.
При монтажі автоматичного воздухоотделителя корпус камери з поплавками повинен бути встановлений строго вертикально вгору (сполуками вниз).
При виборі місця монтажу, необхідно дотримувати рекомендації по температурі навколишнього середовища, вона не повинна перевищувати 60 С. Монтаж паливних трубопроводів (шлангів) проводиться до обох нарізне з'єднання штуцерами G3/8.
Технічні дані
Дозволені рідини – дизельне паливо.
Робоча температура - максимум 60 º С.
Робочий тиск - максимум 0,5 бар.
Максимальний витрата палива споживачем – 100л./годину.
Максимальний зворотний потік – 120 л/год.
Максимальна продуктивність відділення повітря 4-6л./год.
Основні атрибути | |
---|---|
Дозволені рідини | Дизель |