2 890 ₴
Показати оптові ціниПовітрявіддлювач застосовується для автоматичного відалення Повітря з рідкого паливо.
Паливо надходячи в автоматичний повітрявіддлювач відстоюється, пухірці Повітря Виходять в атмосферу, далі вістояне паливо Надходить до споживача (пальник, форсунка, дизельний двигун и т. Д.). Сепаратор Повітря обладнань зворотнього клапаном, что запобігає стіканню паливо назад в бак / Ємність. Обратка паливо, что поступає від споживача (зазвічай у бак), підключається до сепаратора, и вона потрапляє в поплавцеву камеру такоже відстоюється. Коли рівень паливо в колбі сепаратора піднімається, поплавці піднімаються, при цьом відкрівається байпасний канал, через него, очищене від Повітря паливо подається на подачу до споживача. У разі коли ОБСЯГИ споживання паливо різко увелівает, и в поплавковій камері сепаратора паливо становится недостатньо, тоді паливо подається безпосередно через Спеціальний канал до споживача, минаючи камеру поплавця.
Матеріал колби - стійкий до дизельного палива. Нижній корпус сепаратора повітря виконаний їх цинку. Приєднувальні різьбові з'єднання G 1/4 для під'єднання подачі палива, різьбове з'єднання з двигуном G 3/8.
При монтажі автоматичного воздухоотделітеля корпус камери з поплавками повинен бути встановлений строго вертикально вгору (сполуками вниз).
При виборі місця монтажу, необхідно дотримуватися рекомендацій щодо температурі навколишнього середовища, вона не повинна перевищувати 60ºС. Монтаж паливних трубопроводів (шлангів) проводиться до обох різьбовим з'єднання штуцерами G3 / 8.
Технічні дані
Дозволені Рідини - дизельне паливо.
Робоча температура - максимум 60 º С.
Робочий Тиск - максимум 0,5 бар.
Максимальний витрати паливо Споживачем - 100л. / Годину.
Максимальний зворотнього потік - 120 л / рік.
Максимальна продуктивність відділення Повітря 4-6л. / Рік.
Основні атрибути | |
---|---|
Дозволені рідини | Дизель |